فوم سقفی

تعداد بازدید: 180

فوم سقفی 20 و 25
فوم های سقفی با این ابعاد ، نسبت به محاسبات مهندس سازه در ساختمان هایی با تیرچه بتنی استفاده می شود. فوم سقفی به دلیل وزن کمتر و حجم بیشتر نسبت به بلوک های سیمانی، باعث مصرف کمتر بتن و در نتیجه کاهش هزینه های مصرفی می گردد. با استفاده از فوم سقفی وزن کل ساختمان کمتر می شود و لذا مقاومت بیشتری در برابر زمین لرزه خواهد داشت.
پلاستو فوم در انواع مختلف تولید می گردد که به توضیح آنها می پردازیم.

 

  • فوم کرومیت

فوم سقفی با لبه کرومیت (1×3 سانتی متر)   ، عرض 65 سانتی متر و ارتفاع 20 الی 25 سانتی متر است. از این فوم ها در ساختمان هایی با اسکلت فلزی و تیرچه فلزی استفاده می گردد.

 

  • فوم سقفی سفارشی

در ساختمان هایی که بنا به محاسبات مهندس سازه از تیرچه 30 سانتی متری استفاده می شود، باید با توجه به نوع تیرچه ها از بلوک با ارتفاع 30 سانتی متری استفاده شود. ابعاد استاندارد آن 30×50×200 سانتی متر است.

 

  • فوم سقفی mps

فومی است که که در طبقات زیرزمینی، همکف، پارکینگ و همچنین در طبقاتی که نیاز به گچ کاری ندارد از آن استفاده می شود. از مصالح وابسته به آن mps سیمانی است که حتما باید قبل از قرار گرفتن فوم ها استفاده گردد. نسبت فوم mps  به تیرچه بدین صورت است که اگر تیرچه به کار برده شده 20 سانتی متر باشد، باید از فوم mps 15  و اگر تیرچه 25 سانتی متر است باید از فوم mps 20  استفاده شود.

 


فوم شیمی بزرگترین تولید کننده فوم سقفی در جنوب کشور است. برای خرید فوم سقفی می توانید با شماره (09917750012 – آقای غلامی، نماینده شرکت فوم شیمی) تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و استعلام قیمت فوم سقفی، اقدام به خرید نمایید.