فوم استوانه

فوم استوانه ای
فوم استوانه ای که به آن یونولیت پرکننده نیز می گویند، در ابعاد مختلف از قطر 10 سانتی متر تا قطر 90 سانتی متر و با توجه به درخواست مشتری با چگالی های متفاوت ساخته می شود.


موارد استفاده فوم استوانه ای
-    یکی از موارد استفاده فوم استوانه یا یونولیت استوانه، ساخت وسایل دکوری است.فوم استوانه مانند سایر این نوع محصولات از پلی استایرن فشرده تولید میگردد و سپس با دستگاه برش به شکل دلخواه در می آیند. به دلیل سبک بودن فوم استوانه، از این محصولات در جشن ها به جای میز های چوبی استفاده می گردد تا با جابه جایی راحت تر جایگزین مناسبی برای دیگر وسایل باشند. همچنین قیمت مناسب و عمر طولانی یکی دیگر از دلایل جایگزینی فوم استوانه با میزهای چوبی است.


-    یکی دیگر از موارد استفاده فوم استوانه در صنعت گاز و پتروشیمی است. جالب است بدانید که از فوم استوانه ای برای نگه داشتن لوله های گاز بر روی سطح آب استفاده می گردد.


-    مورد بسیار مهم دیگر این است که ویژگی سبک بودن فوم استوانه باعث شده که این محصول در صنعت پل سازی  بسیار کارامد باشد. با استفاده از فوم استوانه در ساخت پل، وزن سازه تا حد چشمگیری کاهش یافته و مقاومت پل را افزایش دهد. همچنین استفاده از فوم استوانه باع کاهش مصرف بتن در ساخت پل می گردد.


-    در ساخت پل از فوم استوانه با قطر 10 سانتی متر تا 1 متر استفاده می گردد. اما با توجه به نظر مهندس نظر پروژه فوم استوانه با ابعاد دیگر نیز تولید می شود. به علت مهم بودن کار ساخت پل، از فوم استوانه ای با چگالی بالاتر استفاده می شود که این موضوع باعث افزایش قیمت آن نیز می گردد.


-    در پروژه های عمرانی مانند ساخت پل یا مجتمع های تجاری از این محصول کارامد به عنوان پر کننده استفاده می گردد. اما فقط در قسمت هایی که فشار زیادی بر آن وارد نیست. این امر باعث کاهش هزینه در پروژه های بزرگ خواهد شد.

 

فوم شیمی بزرگترین تولید کننده فوم استوانه ای در جنوب کشور است. برای خرید فوم استوانه ای یا مشاوره در زمینه انتخاب بهترین فوم استوانه و بهترین قیمت فوم استوانه می توانید با شماره (09917750012 – آقای غلامی، نماینده شرکت فوم شیمی) تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان و استعلام قیمت فوم استوانه، اقدام به خرید نمایید.